• 25 מפגשים
  • 50 שעות
  • 20 תרגילי בית
  • 1 תעודה בסיום הקורס

מה לומדים?

  1. תפקיד המאפיין

    מה ההבדל בין UI ל-UX, מה תפקיד המאפיין, עקרונות לעיצוב חווית משתמש, קריטריונים לשמישות מסמכי אפיון והצעות מחיר, תהליכי עבודה נכונים

  2. מחקר מקדים והמחשות

    מחקר מקדים - מתודות שונות למחקר משתמשים, כיצד להמחיש את המחקר המקדים, יצירת פרסונות, סיפור משתמש, תרחישי משתמש ו-StoryBoards

  3. ארכיטקטורה של מידע

    מה זה IA, מערכות ניווט ומערכות חיפוש, מפות אתר, WireFrames

  4. עיצוב למובייל

    מובייל מול דסקטופ, המהפכה של האפליקציות, סוגי אפליקציות, יכולות המובייל, מחוות, ניווט, טיפוגרפיה

  5. פסיכולוגיה קוגנטיבית

    חוקים בסיסיים לאפיון מוצרים, פסיכולוגיה של שכנוע, זיכרון לטווח קצר וזיכרון לטווח ארוך, איך להשפיע על היוזר, אפקטים פסיכולוגיים

  6. קומפוננטות

    3 קבוצות העל של קומפוננטות, מה ההבדל בין Design System לדף מיתוג, כלים ליצירת Design Systems, הכרת ה-Market של Figma ועבודה עם תבניות, הכרה עם Material Design ו-Flat Design

  7. נגישות

    סקירה של סוגי נגישויות שונים, חוק הנגישות, כיצד לבדוק נגישות של צבע, מהי נגישות טיפוגרפית.

  8. היכרות עם Figma

    הרשמה, הורדה והכרת התוכנה, תכנון מסכים, בניית אובייקטים גרפיים, עיצוב אובייקטים

  9. Figma מתקדמים

    עבודה עם תמונות, מאפייני אובייקטים, עבודה עם טקסט, הורדה והתקנה של פלאגאינס

  10. פוסט דיזיין ב-Figma

    עבודה עם סגנונות, Components, ייצוא קבצים, שיתוף קבצים

  11. Figma - פרוטוטייפינג

    יצירת פרוטוטייפ ואנימציה

  12. תיאוריות פסיכולוגיות

    כיצד אפשר להשפיע על המשתמש באמצעות עיצוב, מה הפער בין התפישה האנושית לראייה הויזואלית, מהם עקרונות העיצוב של הגשטלט וכיצד ניתן להשתמש בסוגי התניות שונים.

  13. תיאורית הגשטלט - המשך

    10 עקרונות גשטלטיים לעיצוב

  14. גריד

    סוגי גריד שונים, כיצד לבנות גריד נכון, מערכות גריד קיימות, עבודות עם גריד מודולרי

  15. רספונסיב דיזיין

    ממשקים אדפטיביים וממשקים רספונסיביים

  16. קומפוזיציה

    היררכיה ויזואלית נכונה, כיוון ויזואלי ומשקל ויזואלי

  17. קומפוזיציה 2

    קצב עיצובי, היררכיה ויזואלית נכונה, כיוון ויזואלי ומשקל ויזואלי

  18. צבע

    מה ההבדל בין צבע מסך לצבע הדפסה, באלו שיטות צבע מומלץ לעבוד, כיצד לבנות סכמת צבעים למוצר, כיצד לבחור צבע ראשוני, מה ההשפעה הפסיכולוגית של צבע עלינו.

  19. צבע 2

    איך לעבוד בצבע בממשק, מהם צבעים סמנטיים, איך לעבוד ב-Dark Mode

  20. טיפוגרפיה דיגיטלית

    באילו גופנים מותר להשתמש? מה ההשפעה הפסיכולוגית של גופנים על המשתמש? איך לזווג בין גופנים, בכמה גופנים להשתמש, מהי היררכיה טיפוגרפית ועוד.

  21. טיפוגרפיה דיגיטלית 2

    קריאות, היררכיה, טיפוגרפיה בממשק, זיווג גופנים, נגישות טיפוגרפית

  22. Design Systems

    מהו Design System, כיצד לבנות מערכת עיצוב, מהם קווי עיצוב מנחים, סקירה של מערכות עיצוב קיימות, אלו סוגי קומפוננטות נהוג למקם במערכת עיצובית.

  23. סדנת טרנדים

    מה הטרנדים ב-UI, תלת מימד, מעברי צבע מורכבים, מוקאפים, Neo Morphism

  24. תיק עבודות והכנה לראיונות עבודה

    הכנת תיק עבודות, היכן לפרסם אותו, כיצד להציג אותו, איך להמשיך ולהרחיב אותו לאחר הקורס

  25. הגשת סיום וביקורת

    שיעור הגשה מיוחד, עם מבקר/ת אורח/ת מהתעשייה

אנחנו אוהבים לפרגן לסטודנטים שלנו

מתנה שווה מאיתנו לרוכשים!
ספר דיגיטלי - עיצוב דיגיטלי בתכנת פיגמה

המרצים שלכם לקורס זה

המרצים שלכם לקורס זה

דקל מועלם

מעצב מוצר ומרצה בכיר

מעצב מוצר ומרצה מזה כ-25 שנים בתחום העיצוב. מומחה מוסמך של Adobe ומרצה מוסמך של החברה. מרצה לעיצוב מוצר בנטקראפט אקדמי, ובבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. שותף בסטודיו לעיצוב מוצר ובוחן ממשלתי בתחומי העיצוב.

לינוי קרמונה

מעצבת מוצר, מרצה

מעצבת מוצר ב-breeze, מרצה לאפיון ועיצוב דיגיטלי ב"אקסטרה סטודנט" ויזמית בקהילה הדיגיטלית.

בנפיטס שיש רק אצלנו

  • כל השיעורים מוקלטים וניתנת גישה אליהם עד שבועיים מסיום הקורס

    כדי שתוכלו לחזור על החומר ולהשלים את מה שלא הספקתם.

  • תרגילי בית ובדיקתם על ידי המרצה

    כדי שתהיה לכם בקרה על התקדמות הלימודים שלכם.

  • קבלת תעודה בסיום הקורס

    כרטיס הכניסה שלכם לעולם האמיתי

  • מרצה: דקל מועלם

    בעל נסיון רב בעיצוב מוצרים דיגיטליים

תשריינו ביומנים

  • מתחילים
    23 פברואר 2022
  • מסיימים
    10 אוגוסט 2022
  • אחת לשבוע ביום
    רביעי 10:00-12:00
  • ניפגש בתוכנת
    זום אונליין

אתם מוכנים?

עלות הקורס: 4,500 ₪

נוסף לעגלה!

נוספו לעגלה!